Saker som hände 2011


Några minnesvärda saker som hände 2011, ej i ordning
(finns säkert massa mer men detta är det som jag minns mest iaf):


  • Cornelia föddes! Denna underbara Semlan som vi hade väntat på så länge, en riktig solstråle!


  • Jag fick mitt nya jobb, ett jobb som jag drömt länge om att få. Trivs varje dag som jag går till jobbet och skulle inte byta bort det för något i världen.


  • Flyttade till min mysiga etta. I början kändes det ensamt och litet men nu trivs jag som fisken i vattnet. Älskar den!
Bilden är tagen strax efter jag flyttat in, nu är den mycket mer ombonad och mysig.

  • Pappa fyllde 60 och vi var i Danmark och firade honom. Bästa huset någonsin!


  • Jag träffade min Älskling, eller ja eftersom vi jobbat ihop så hade vi ju självklart träffats innan men inte trodde jag att det skulle sluta så här. Känns hur bra som helst och han gör mig gladare för varje dag som går! ♥



Sen har jag självklart upplevt massa fina minnen tillsammans med både familj och vänner. Utan er hade 2011 inte slutat så bra som det gjorde! Är glad att jag har er alla och för att ni funnits för mig och stöttat mig när jag som mest behövde det!
Ni är Guld värda ♥

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0