På jakt...

... efter vinterjacka!

I år har jag bestämt mig för att inhandla en ny vinterjacka, den jag har nu har jag haft i typ 4år?!
Men jag funderar på vad sjutton man ska köpa.
Ett krav är att den är varm! Och för att få en riktigt varm jacka får man betala en del. Frågan är bara hur mycket jag är beredd på att betala?


Min favorit är "LITE" för dyr för mig, men sååå snygg!



BOSS Orange 5895.-


Denna gillar jag väldigt mycket. Dock gillar jag inte märket så mycket men kan ju gå ändå.



SVEA 2995.-


Denna är också lite väl dyr, men inte hysteriskt iaf.



Peak Performance 3995.-


/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag letar också. Skitsvårt! Tycker den peaken är supersnygg. Har funderat på den själv, fast får nog inse att den är för dyr för en student :-/

2011-09-22 @ 22:15:03
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den första hade man inte tackat nej till, dock något dyr, haha. Svea jackan provade jag i helgen, gillar skarpt men är inte heller något fan av det märket.

Hoppas du hittar någon som passar! :)

2011-09-26 @ 18:25:04
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0