Dammar av lite här!

Ojojoj vad längesen det var! Skäms på mig!
Har haft en del att göra sista tiden och haft mycket i tankarna, har inte riktigt hunnit med att blogga.

Har vart i Danmark och firat pappas 60årsdag! En mycket lyckad resa må jag säga.
Bilder kommer komma upp inom kort.

Håller också på att försöka sälja min och Krilles lägenhet, igen! Denna gången hoppas jag verkligen vi får sålt den, har en stor klump i magen som inte kommer att försvinna därifrån förens lägenheten är såld. Vi får hålla tummarna nu och hoppas på det bästa!

Ja vad händer mer? Mycket fotbollstittande med Kristian ♥, "höst-fixa" i lägenheten, få den klar så att jag känner mig mer hemma, jobbar för fullt och är väldigt trött på regnet!


Ska försöka blogga lite mer ikväll!



Den underbara stranden i Lökken, där vi spenderade en hel vecka!

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0