Tänka om!

Sitter på bussen på väg hem från jobbet. Sjukt vad trött man blir nu när det bara blir mörkare och mörkare ute. Puuhh!

På torsdag (lönedag) ska jag börja med en sak jag borde gjort för länge sen, spara pengar, genom att laga mat VARJE dag! Som många vet är jag kass på att laga mat varje dag, för lat helt enkelt. Men nu har jag ett mål som gör att jag måste spara in lite på pengarna. Jag ska nämligen skaffa mig tjänstebil, om ekonomin nu klarar av det!

Ett grymt bekvämt sätt att ha bil genom Volvo. Blir en C30 D3. Men som sagt ska jag se denna månaden som kommer hur det går med mitt matlagande.
Ska även sluta att handla så mycket!

Dags att börja leva normalt och tänka om! Och jag kan lätt offra det för att kunna ha bil!


Nu ska jag hem till syrran och hälsa på tjejerna! <3
Puss&Kram


Bild på mig och Ida när jag var i Malmö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0