Objektiv

Jippi Jippi Jippi!
Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade objektiv som jag har tjatat om så länge!

Det är alltså ett Tamron AF 17-50/2,8 DI II SP XR och kommer att ersätta mitt kitobjektiv.
Det som är en väsentlig förbättring från mitt andra objektiv är bländaröppningen som på mitt nya objektiv är 2,8 och på min gamla var det 3,5-5,6. Förutom det så är hela objektivet en klar förbättring, kan knappt bärga mig att få börja fota med det!

Ska se om jag kan få lite före och efter bilder sen!




Nu ska jag ta och äta lite yoghurt och ta mig en kopp kaffe. Jag har haft tandvärk nu sen i söndags och kan inte äta något annat är flytande föda :( Usch! Men idag känns det lite bättre så får hoppas jag kan jobba imorgon!


Ska också bli bättre på att blogga! Usch vad dålig jag har vart på det sista tiden!

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0