Hårmodell

Igår var jag och testade på något nytt, var hårmodell.
Har en lång tid velat prova på det men har alltid varit för feg och denna gången var det ingen klippning, bara färg. Och jag fick fortsätta vara blond, så jag hängde med Angelica dit!

Jag har nu blivit av med min varma "gulblonda"  färg och har ist en vit/grå-blond färg, en väldigt kall färg. Gillar det skarpt.
Just nu är det lite väl lila vid hårbotten men det kommer försvinna om ca 2 tvättar.
Är så sjukt glad att Angie tog med mig dit igår, trots att jag inte hade sovit många timmar på natten på grund av en frossande feber :(. Är nu JÄTTE förkyld och försöker kurera mig.





Anglica fick sig lite ny färg hon med :) Blev såklart grymt snyggt och hon passar SÅ bra i rött hår!


Resultatet på mitt hår





Efter att jag fått en gratis hårfärgning så fick jag också lite trevliga produkter att ta med hem!



Blonde Shine Spray
Silver Shampoo (grymt bra till min nya hårfärg)
Repair Balsam
Och en liten kräm som lugnar min hårbotten, den är rätt känslig och gillade inte riktigt all den där blekningen. Är rätt så röd och det kliar som sjutton.


/ ellie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0