Nyheter inom musiken

Jag är sjukt glad.
Några av mina favoritband släpper nytt nu under våren.
Kommer bli den grymmaste våren någonsin inom musiken!


Först så har vi såklart Rise Against nya album Endgame som jag verkligen har fastnat för! Mycket bra skiva. Det bästa är nog att det inte finns en enda låt som är i stuket av Hero of war som är SJUKT uttjatad!



Andra nyheten är Looptroop Rockers album: Professional Dreamers. Jag kan inte säga annat än att jag är så himla nöjd! Kan inte bli bättre!


Dessa två album är nu inhandlade och hamnar i samlingen!


Nästa album jag längtar efter JÄTTE mycket är Foo Fighters album: Wasting Light.
Har stora förväntningar med tanke på att deras singel från skivan, Rope, är sjukt bra!


Sen släpper också Blindside nytt album snart har jag för mig. Längtar!


/ ellie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0