Ägg & Bacon

 

Jävlar vilken underbar helg jag haft i Malmö!

Ida har vart hur snäll som helst och vi har haft det jätte bra!

Fredagen bjöd på bland annat Champagne och grym konsert!

 

Det kan ju inte bli bättre än när man vaknar lite halvt bakis på sin födelsedag och får Ägg och Bacon-frukost.

 

Sen så blev resten av dagen helt underbar! Vin i solen på dagen och bowling och god mat på kvällen. Sen en del öl på krogen efter det.

 

 

Självklart kommer jag snart tillbaks igen! Älskar att vara nere hos dig Ida! Vi har så sjukt grejer för oss.

HAHA vilka minnen denna helgen gett oss.

 

Tack för att du förgyllde min födelsedag! ♥


 

/ ellie ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Eda

Tack själv älskade Elin, de bästa helgerna jag haft här nere i Malmö har varit när du varit här!!

2011-04-06 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0