Långhelg

Åh vad det är skönt med långledigt!
Ända tills på måndag kan man slappa och inte göra ett skit, eller träffa vänner och umgås!

Idag blir det en lugnt kväll! Bästa Angelica kommer snart hit och vi ska slappa hela kvällen, kolla film, äta tacos och mysa.
Imorgon ska jag för första gången tvätta här i huset hihi. Dags att göra nu känner jag, förhoppningsvis är det gött väder så man kan hinna sola lite också. På kvällen sen har jag inga planer än.

Lördag så händer en del, det är Andra långgatan-dagen som jag ska gå på hade jag tänkt, efter det så kommer det bästa på hela helgen Håkan Hellström på Slottskogsvallen! Ska bli underbart att få se han, snacka om sommarkänslor. Sen är det också Jubileum på min favoritklubb i stan Dancing Dingo, får väl se om man drar dit och tar några kalla.

Ja sen får vi väl se vad som händer i övrigt.

Har i alla fall sommarkänslor i hela kroppen!



Bild från förra lördagen då vi skulle på Cocktailparty hos Ida och Mathias.

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0