2 st nya kreationer

Min pappa är världens bästa pappa!
Jag har fått en STOR spegel av honom i inflyttningspresent, så nu kan jag äntligen ta lite "dagens outfit"-bilder.


Här kommer två stycken nya plagg som jag inhandlat.

Först min sommarfavorit, denna kommer användas flitigt i sommar och den har allt som en favoritklänning till mig ska ha! Jag blev så glad när jag hittade denna!
Som tur är har jag en mamma som är duktig på att sy så att vi kunde sy in den lite :)

500:- från VILA






Denna lilla söta svarta är användbar till fest likaså till vardag. Bara att piffa upp med lite smycken.
Och eftersom priset var i det minsta laget så passade jag på.


100:- från HM




/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0