Long time

Oj vad jag känner mig dålig nu när jag inte har bloggat på ett tag.
Hänt mycket sista tiden.


I Fredags så jobbade jag min sista dag på Mölnlycke och jag och mammsen hade stått i tre timmar dagen innan och bakat tårta, som för övrigt blev mycket uppskattad! Tack för hjälpen mamma!

Blev lite känslosamt där ett tag när mina underbara vänner kommer in med en stor Orkidé, Vin och ett sött litet tjockt troll.

Fan va ni är bäst!

På kvällen sen gick vi ut och bowlade några stycken från jobbet, blev en del festande med :)

Tack för att ni gjorde så att jag fick en grymt bra sista kväll med er!


Bästa kortet ever :D


Jobbade min första dag på Volvo idag :)
Hade en del fjärilar i magen när jag åkte dit i morse, som jag har väntat på detta!!!
Hade en grymt bra första-dag! Imorgon blir det övertid, hihi!


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0