Härligt väder

Nu är vädret sådär konstigt igen!
Igår var det praktiskt taget snöstorm och idag så är det vår varmt, solen skiner och fåglarna kvittrar!
Visst så älskar jag verkligen snö men detta vädret är nog det bästa, när solen skiner och det är snö ute. Kan nog inte bli bättre. Dock så hinner jag nog inte att ta mig ut något idag.

Här hemma är det kaos och jag springer runt som en galning med dammsugaren för att försöka få upp alla barr och alla spån som ligger utspritt över i princip hela lägenheten!
Vi sover i vardagsrummet och vårat sovrum är fullt med möbler och saker!

Krille står och lägger golv i det nya sovrummet och det blir hur bra som helst!
Sen ska vi bara måla om en gång till så är det klart att flytta in. LÄNGTAR!



Städade bort julen igår också och det känns faktiskt skönt. Kul att få ordning lite här hemma, även om det nu känns som att det är en enda stor etta!

Har också fixat till en ny header och lite annat på bloggen, kändes att det behövde förnyas här lite grann.


Nej nu ska jag ut och tvätta fönstren medan solen är uppe och det är plusgrader!


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0