Californication

En gammal goding!



Hej på er alla!
Just nu sitter jag här i soffan med mina nya pjäxor på för att se lite hur de känns, just nu känns det väldigt tight men det ska det ju vara! Tvättar gör jag med. Och lägger in lite nya låtar på min mp3, allt på en och samma gång!
Hemsedal börjar närma sig och idag var jag och bokade skidor och stavar, ska bli så SJUKT roligt!

Den senaste tiden så har och Krille börjat kolla på en, för oss, ny serie: Californication.
Jag måste säga att det är en av de bästa serierna på länge. Går inte i Sverige dock så man får hitta den på nätet.
Vi är på säsong 3 och kan inte sluta kolla. Säsong 4 har precis börjat i USA.
Men inget för barn direkt :) kolla in trailern.

 

/ ellie ♥


Kommentarer
Postat av: Linus

Californication är grym!



Säsong 1 och 2 visades på TV 4. Men inte dom senare säsongerna.

2011-01-12 @ 21:28:14
Postat av: Jennie

Jag har ju sagt det hela tiden! Det är den bästa serien nånsin :D:D:D Jag är käääär i Hank Moody! Och Karen också för den delen ;) Okej jag är kär i coke-smurfen också :P hahaha!

Och Linus har rätt :P Jag upptäckte detta mästerverk när första säsongen gick på 4an :D mums!

2011-01-13 @ 23:01:37
URL: http://sweeetcherries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0