Året som gått Jan-Feb

Tänkte att jag skulle försöka att summera året så gott det går!
Eftersom att jag har så fruktansvärt dåligt minne så får det endast bli de sakerna jag har bilder från :D

Januari 2010

Bowling med Sten och Co, fira syrrans födelsedag och mina två riktigt snygga syskon!


Första fotningen med Gourmand. Denna gången var det Chokladprovning på Berzelii Choklad.




Emmy var lika söt som vanligt och Leia var bara några dagar gammal.





Vi var väldigt sugna på att skaffa en sådan här sötnos, och var på hundmässan för att kolla lite.


Vi var och åkte skridskor.


Februari 2010

Jag var fortfarande väldigt brunhårig och Leia blev större och större.



Det var väldigt mycket vinterväder ute!


Vi hade en grymt rolig vecka i Åre.




VI SKREV PÅ PAPPER FÖR VÅRAN LÄGENHET!


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0