De där affärerna alltså!

En gammal going!
Blinded by the Light

 

Jag har en konstig tendens att shoppa när jag är ledsen. Det gör en gladare för stunden. Men det är inte så hälsosamt för plånboken. Dock har jag fyndad en del på REA så det är ändå lite okej. :)

 

Hittade dessa för ett helt sjukt bra pris på Grand Parfymeri. 99:- Ord pris 300:-

Fick också med mig ett Depend nagellack som jag gillar mycket!

 

OPI Base coat and Top coat

 

Detta köpte min älskade syster till mig på Tradera. Samma produkt, mycket bättre pris!

420:- för både foundation och borste.

Ord pris foundation ca 450:-, borste ca 400:-

 

 

Fick köpt mig ett svart skärp på HM

99:-

 

Under min shoppingtur fick jag också med mig 3 st tröjor, alla på REA!

Ska försöka få något kort på dem!

 

/ ellie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0