Så himla fint



Nu ska jag ägna detta inlägget till min kära vän Jessica!!
Även om jag vet att både hon och Jimmy fixar hemma hos dom så tror jag ändå att det är Jessica som har fixat det mesta med inredningen i deras hem.

Det är sååå himla fint! Jag önskar att jag hade det så. Fast jag och Jessica är olika på det sättet för jag är lite mer för färg och sådant. Men hon är riktigt duktig när det gäller att inreda.

Jag tycker lätt att ni ska kika in på hennes BLOGG och kolla hur underbart fint deras hem har blivit.

Förhoppningsvis kommer de hit ikväll och kollar på Idol och Hockeyn tillsammans med oss, yeah.


/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica (Alissas mamma)

Åhhh va söt du é! Ska bli så kul att träffa er ikväll...och imon med, hihi! PUSS!

2010-09-17 @ 17:44:10
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0