Nyinhandlat

Ja igår så åkte jag och Krille till Allum för att handla lite. Han behövde lite kläder inför festen idag och vi kände att det var lika bra att ta Allum där de verkligen har allt. Hittade dock lite mer än bara kläder till Krille, men det är ju sånt som händer :)

Först så blev det liten runda på Make Up Store för min del.
Där köpte jag en svart eyedust ögonskugga med namnet: Darkness 135:-.
Och ett bronzing powder med namnet: Sun 249:-. Riktigt nöjd är jag och jag kommer bli såå fin ikväll, hihi.

 

Efter det så hamnade vi inne på Smycka. Där så hade Krille bestämt att jag skulle få ett par jätte fina örhängen som jag tjatat om. Han är så underbar!

Örhängena kommer från Laila Bagge Wahlgrens kollektion Rock By Sweden Åsitas. Priset på dessa blev 390:- Ett hyfsat lagom pris för ett par så coola örhängen tycker jag.

 

Jag tycker ibland att det kan bli för mycket att ha båda örhängena så jag har nog mest tänkt att ha bara ett, därför köpte jag matchande pärlor att ha i andra örat (ska försöka ta en bild på det senare)

 

 

 

Carlings är en underbar affär. Där hittade Krille hela sin kvällsoutfit + mer och jag hittade ett par billiga jeans.

 

Grå chinos 299:- (helt sjukt bra pris tycker jag)

Benvit T-shirt 149:-

Rutig shorta 499:- (färgen är inte riktigt rättvis på bilden, den är mer orange än röd)

 

Min älskling kommer bli så snygg ikväll!!


Sen hade de dom billiga chinosen i en skit snygg mintgrön färg. Krille tyckte att det var lite tveksamt men jag tyckte lätt att han skulle ha dem, så jag köpte dem åt han hihi. Och jeansen jag hittade satt som en smäck. Underbart och så billigt.

 

Chinos 299:-

Jeans 199:-

 

 


 

Här kommer lite saker jag handlat sen innan:

 

Snygg liten partyväska från Gina Tricot, 149:-

 

 

Dödskallearmband från Scorett, 179:-

 

 

Och sist, men definitivt inte minst: Mina underbart snygga skor från Scorett 699:-

 

 

Nu måste jag sätta mig och fixa ihop en grym spelningslista tills ikväll, önska mig lycka till!!

/ ellie ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0