Bloggdag

Hej på er. Hemkommen från jobbet alldeles nyss och har hela kvällen för mig själv. Så jag har beslutat att jag ska blogga så mycket jag bara orkar :D

Först så börjar vi med ett inlägg om blixten jag beställt (som förhoppningsvis kommer snart)

Det är en Metz 48 AF-1 Digital och självklart för Pentax.
Den ser ut såhär:





Jag beställde också till en Omni-Bounce som gör att blixten blir mjukare.

 

Nu är det bara lite objektiv som fattas i min kameraväska. Men som tur är har jag en jätte snäll bror som låter mig låna hans Pentax SMC-DA 50-200, har fotat mycket roligt med det, Tack!!


 

/ ellie ♥


Kommentarer
Postat av: Linus

Vasego!

2010-09-27 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0