Chips

Nyss hemkommen från jobbet. Ska laga lite tomatsoppa med sambon min och sen ska jag ner och passa Emmy.
Alltid lika roligt att passa skrutten. Ska ta med mig kameran och försöka fota henne lite.
Jag har verkligen fastnat för det här med att fota nu! Tycker det är jätte kul och vill verkligen utvecklas.
Just nu läser jag Scott Kelbys fotoböcker som är mycket bra. Lär mig mycket där.

Har pratat med min kära vän Angelica om att jag ska fota henne nästa vecka (om jag fått min blixt då). Måste ju öva lite på porträtt och vad är inte bättre än att göra det på en modell? Kan ju inte bli mer än snyggt ;)


Och ikväll blir det CHIPS. Varför det tänker du?!
Jo för att det är Greys Anathomy!!!
Äntligen börjar det igen och jag är mer spänd än någonsin hihi.





Nej nu väntar nog Emmysen på mig en trappa ner (för er som inte vet så bor min syster våningen under oss men några lägenheter bort, sjukt skönt att det är så nära) så jag får snabba mig, ikväll kanske det blir en film eller så kanske vi klär ut oss, vem vet?

/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica (Alissas mamma)

Hej sweeetie! Jag vet jag vet...jag är kass! Men ska skärpa mig...det blir ofta att jag får ett sms när jag gör något och då tänker jag "Jag svara på det lite senare" men så glömmer man och då blir det inte av istället, it suck!

En foto-dag hade jag gärna gjort, men jobbar tyvärr heeela söndagen, 9-20 :(

PUSS!

2010-10-07 @ 13:21:14
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0