Snowboard + De Bästa!

Idag så åkte jag och Krille in till stan med Linus, Linda och Leia.
Det var nämligen världskupp tävling i snowboard mitt på kanaltorget utanför Operan och vi tyckte att det skulle bli kul att kolla på.

Efter åken och prisutdelningen så kom världens bästa band (iaf i mina ögon, har så länge jag kan minnas älskat dem och sett dem live ca ett dussin gånger) Looptroop (eller Looptroop Rockers som de nu heter).
De hade en sjukt nostalgisk konsert med massa bra klassiker, det var till och med så att CosM.I.C (som för ett tag sen hoppade av bandet) var med och spelade, sjukt bra!

Självklart var kameran med och bror min lärde mig lite saker :)







Looptroop











Efter det åkte vi hem till Linus och Linda och åt mackor och drack te, gott!
Tack för en trevlig kväll!

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0