Jag hatar att vara lat.

Åh jag känner mig så lat!
När jag idag var på jobbet så tänkte jag att jag skulle göra en massa saker när jag kommit hem.
Jag ska baka kanelbullar, gå ut och gå, fota och läsa i mina fotoböcker. Men vad händer när man kommer hem? Jo man tänker att: Gud vad skönt det är att komma hem och inte göra någonting, bara lägga sig i soffan och slappa. Gud vad jag hatar att vara trött när man kommer hem från jobbet, det blir inget gjort då!!

Jag måste verkligen börja att gå ut och gå!
Men jag tycker att det är så svårt, jag måste ha någon som pushar mig. Men så har jag tänkt att om jag kombinerar fotandet med lite motion så måste det bli bra. Nu ska jag bara komma igång med och det är det som är det jobbigaste.
Om jag bara hade någon som ringde upp mig varje dag och sa: kom nu Elin NU SKA VI UT!

Usch vad jag hatar att vara lat men jag kan inte göra något åt det heller verkar det som.


Nu till en annan sak som hände idag. Jag ringde Scandinavian Photo för att kolla hur det gick med min blixt och jag fick mig ett minst sagt förvånande besked, någon hade makulerat min order?!
Anledningen till detta var att blixten jag beställde hade utgått, men INGEN hade meddelat mig det.
Jag blir så trött, som jag väntat på denna blixten.
Men tur i oturen var att den blixten som ersatt den som jag ville ha är bättre, mer utvecklad och till samma pris (iaf om jag ska lita på killen i telefonen, på hemsidan är den 200:- dyrare, så jag ska allt tjata på dem om jag inte får den till samma pris). Så egentligen så ska jag väl inte klaga men jag vill ju ha min blixt NU.
Förhoppningsvis får jag den denna veckan, men jag vågar inte hoppas på något.


Ja nu ska jag väl gå och lägga mig i soffan bredvid min plutt och mysa lite innan han åker och tränar MMA.


Världens sötaste frölundait!



Uppdatering:
Nu kommer mamma snart hit och tar med mig ut och går :) YEES! Tack mamma!

/ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0