Its here

Nu har jag var jätte förkyld sen i måndag men ändå jobbat, så idag kändes mitt huvud som ett bowlingklot,
jätte tungt och snurrigt. Har även huvudvärk på det. Så jag stannade hemma idag, så att jag förhoppningsvis är piggare imorgon.

Gissa vad jag hämtade igår?!?!





Yeees!
Äntligen får jag leka lite! Som jag har längtat.
Men jag har inte riktigt orkat ta tag i att läsa igenom instruktionsboken, (det står bara på engelska och med alla dessa konstiga termer så fattar jag nada!) ska kolla på nätet om den finns på svenska, HOPPAS. Annars får jag be min snälla bror att förklara hur allt funkar.
Självklart har jag testat den. Men har inte ändrat på några funktioner än hihi.
Och den passar snyggt ihop med kameran :)



en liten provbild



Nu ska jag använda den flitigt i helgen, vi ska nämligen till Jönköping och hälsa på Ulf.
Älskar som sagt att åka dit! Ska bli hur kul som helst.


/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Linus

Jag skall lära dig allt jag kan. :)



Men du borde få svensk instuktionsbok med, sådan är lagen, så ring till Scandinavian Photo och kolla.

2010-10-14 @ 16:06:09
Postat av: Linus

Krya på dig glömde jag ju skriva!

2010-10-14 @ 16:10:24
Postat av: Jonas

Cool! Ett snabbt tips... Använd bara bouncer när du slår blixten i ansiktet på någon, eller mot något objekt.. Den hindrar blixten när du t.ex. som på bilden, slår en i taket.



Kör hårt!! =)

2010-10-19 @ 00:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0