Frissan

Idag är jag uppe med tuppen och ska snart åka iväg och klippa mig. Det var ett bra tag sen nu så jag är rädd att hon kommer att behöva klippa ganska mycket på håret :(
Mitt hår blir så fruktansvärt slitet i jobbet så egentligen skulle jag behöva klippa mig mycket oftare.
Det är första gången som jag går till just denna frisörsalongen. Men min gamla ligger sjukt långt bort och jag orkar verkligen inte åka ut till öarna för att klippa mig. Så jag bestämde mig för att testa något nytt.
Det kan inte vara så farligt eftersom att typ hela min släkt klipper sig hos denna frissan:
mamma, syster, moster, mormor, kusin och säkert någon mer :)

Nästa tid jag bokar så ska jag färga ljusa slingor igen. Saknar mitt riktigt blonda hår. Och jag lär aldrig färga mitt hår brunt igen, vilket jävla jobb det var att få ur den färgen, men tillslut gick det.




/ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0