Änglar

Hej bloggen.
Idag har jag verkligen haft en dålig dag på jobbet. Jag har halt enkelt känt mig nere och deppig.
Men jag måste säga att mina jobbiga, störande och irriterande arbetskamrater ibland kan vara änglar!
När man är som mest nere och det känns som att inget kan pigga upp en så hittar man
denna lappen hängande på dörren in till lackboxen..



Det gjorde mig iaf på lite bättre humör!

Sen kom det bästa:
När vi satt och åt frukost så kom Tommy med en kanelbulle (som alla på mitt jobb vet att jag älskar) och ett glas mjölk till det, hur snällt är inte detta?

Jag är glad att jag har ett gäng (som för det mesta retas med en) som bryr sig när det verkligen behövs.
Tack killar.


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0