Peppad inför imorgon... NOT

Just nu vill jag helst inte att det ska bli imorgon.
På schemat står storstädning och tvättning!
Sen ska det iof julpyntas lite och det känns mycket kul!

Ikväll så har vi haft besök av Syrran, Emmy, Linda och Leia. Haft det väldigt trevlig. Kollat Idol, ätit sushi och myst. Kommer förhoppningsvis upp lite bilder imorgon.

Just nu sitter jag och ofrivilligt lyssnar på våra grannar som har någon slags "fest" där basen dunkar så att vi nästan flyttar oss i soffan. Dock har jag ingen anning om vad människorna har för smak?! Vem fan "festar" till Backstreet Boys, Sara Dawn Finer, Dileva, Tatu, m.m. Och helt plötsligt kommer September in med Mikrofonkåt?
Jävla bra blandning.


OH NO NU BÖRJAR ANDRA GRANNEN OCKSÅ ATT SPELA MUSIK, VERKAR SOM ATT DE FÖRSÖKER ÖVERRÖSTA VARANDRA?!
Nej nu går jag och lägger mig.


P.S. har klippt mig idag också och färgat mitt hår :) ska försöka få någon bra bild på det imorgon D.S.


/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0