OH NO!!

KATASTROF! vi har inga värmeljus hemma?!
Har nu sprungit runt i lägenheten och letat i varje låda men hittar inga :(
Får väl klara mig i en dag utan levande ljus, men det blir jobbigt!

Har nyss kommit hem från gymmet där jag träffade en personlig tränare för att få ett schema jag kan följa!
Kändes riktigt bra efteråt men när jag var där tänkte jag bara: PINSAMT att man är hur svag som helst och han vet att man spelat basket i 10 år?! Lite mer klarar du, lite mer. SKIT!



Fick mig i alla fall 2 st olika scheman, ett med maskiner och ett med vikter, ska använda dem varannan gång.
Mest har jag fokuserat på ryggen men även mage och baksida lår/rumpa.
Och idag så körde vi båda passen samtidigt så jag är rätt mör nu, men det ska bli kul att få se hur lång tid det tar innan man märker något resultat.


En annan rolig sak som hände på gymmet var att jag stod bredvid Tysklands landslagstränare Joacim Löw och tränade :)
Nice.


bild lånad från google


Nej nu ska jag göra Mango/jordgubb/banan/hallon-smoothie till mig. Mumma!!
Imorgon blir det tapas på MAÑANA för en avskedningsmiddag för Linnéa.


/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad roligt att du tycker det, tusen tack! :)

2010-11-17 @ 20:59:11
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0