Inlämning av dator

Snart kommer en snubbe från HP för att hämta datorn, för att en tangent är sönder.
Så därför tänkte jag att jag skulle blogga ett snabbis inlägg innan den försvinner.

Jag känner mig VÄLDIGT stressad just nu och har mycket att tänka på. Har för det 1a inte packat NÅGONTING hemma hos Ingela och det känns jobbigt eftersom att det bara är 1 vecka kvar tills flytten är. Så denna helgen blir det bara en massa packande för våran del.

Måndag så är det Vårruset som jag, mamma och Annie ska "springa" haha eller inte, det kommer nog bara att bli gång för våran del. Men det ska ändå blir roligt.

Tisdag så fyller ju min älskling år, och hans mamma Ingela också. Så då ska vi nog hinna med lite tårta hoppas jag!

Onsdag är det dags att skriva på kontraktet på lägenheten och detta sker klockan 10.00! Vilken lycka.

Torsdag så börjar FLYTTEN! Jag tror inte att ni fattar hur mycket jag längtar.

Resten av helgen blir nog en blandning av uppackning och besök i vårat nya hem!



Ego Elin!




/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är så fin :)



Ja, nu är det nära. Jag längtar lika mycket som dig, hihi.

2010-05-05 @ 19:08:38
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0