3 underbara år

Detta inlägg tänkte jag tillägna min underbara sambo Kristoffer! ♥

Idag har vi varit tillsammans i 3 år. De är de bästa 3 åren i mitt liv. Du gör mig till den lyckligaste tjejen i världen och så länge du finns vid min sida så kommer jag att vara lycklig.

För 3 år sedan så gick vi i gymnasiet och var ny kära. Känslan av att vara ny kär går inte att förklara men det är den bästa känslan i världen. Och det bästa av allt är att den känslan kommer tillbaks nu när vi flyttat ihop, det känns som att man börjar om från början igen, börjar ett nytt LIV tillsammans.

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig, du gör mig hel! Tack för att du förgyller mina dagar med så mycket tacksamhet! Jag vet att jag har funnit mitt livs kärlek och det kan jag gå och le åt hela dagarna. Tack för att du är min!!

♥ Jag kommer alltid att älska dig min plutt!!


Här hade jag tänkt att lägga upp ett litet album på oss men eftersom att jag inte har några bilder på datorn så fick det bli en bild på Krille och Leia!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0