Kalas

I fredags så var det min födelsedag och vi hade kalas hemma hos mammsen!
Blev jätte lyckat med all god mat. 21 personer fick vi plats, trångt var det men det var det värt.

Jag fick en massa roliga presenter, fick faktiskt mycket som stod på min önskelista. Speciellt glad blev jag såklart för Thomas Sabo ringen jag fick av älsklingen!! Blev så sjukt glad! Fick också en lila Adidas klocka från pappa och Ulla som jag blev mycket glad för. 2 toppar från Gina Tricot var också kul att få.
Massa grejer till hemmet fick jag, t ex den underbart lila Marimekko skålen från mamma och Ulf, älskar den!

 

Fick också massa skålar från Rosti Mepal och massa glas och mycket mer!!
Jag är sjukt nöjd med min födelsedag och jag fick nästan allt jag önskat mig!

Ska försöka lägga upp bilder på det jag fick om jag får tid, har en del att stå i!

Tack ALLA för allt fint jag fått, är jätte glad och nu fattas det bara att vi kan flytta in i lägenheten och få användning av allt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0