Dans, fint väder och fotande

Igår blev det utgång med Jennie och hennes vän Rebecka. Väl inne på Nivå träffade vi Ida och Fanny m.m.
Det blev en mycket trevlig kväll med mycket fylla och alldeles för mycket dans :) Men eftersom man inte hade vart ute på ett tag så var det riktigt skönt att så skaka av sig lite!

Här kommer lite bilder från gårdagskvällen




Jennie hade trillat när hon sprang till tåget påväg till mig. Stackare!








På dagen igår så var jag och Jennie på en långpromenad i stan i det fina vädret! Helt underbart var det.


Ja nu är det så att det snart är dags att köpa mig en ny telefon, vare sig jag vill det eller inte. Min har helt flippat ut och raderar meddelande hej vilt. Så igår var vi på Elgiganten och kollade lite. Och jag hade redan checkat lite på nätet och har fastnat för den nya Sony Ericsson Satio. För jag har tänk att om man ska slå till kan man lika gärna slå till stort!

 

Jag tycker att den är perfekt, som en liten dator! Jag är helt kär. Det är ungefär som en iPhone fast billigare, och eftersom jag inte är så förtjust i Apple så är detta är grymt allternativ.

Problemet är bara att jag antagligen kommer att få byta abonnemang om jag ska ha denna. För att Tele2 har ingen tilläggstjänst där man har fri surf, och det kommer man behöva med denna så att man kan lyssna på Spotify och kolla på SVT play eller youtube. Det ända abonnemanget som har det är Telenor, då är det obegränsad surf för en liten kostnad. Och krille funderar också på att skaffa sig en ny så då lär han också få byta till Telenor. Men jag tycker ändå att det är helt okej, skickar ju gratis sms till alla och sånt med det abonnemanget jag vill ha.

 

 

Så nu är det bara att fundera lite till och se vad man bestämmer sig för! Det är ju en del pengar.

Vad tycker du?

 

/ Ellie ♥

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag gillar det :D

2010-03-07 @ 15:35:58
URL: http://noepic.blogg.se/
Postat av: Linus

Tele 2 har ju ett paket med max 5 GB sen sänks hastigheten. Skulle bli mycket förvånad om du surfar upp så mycket på mobilen på en månad...

http://www.tele2.se/tillagg-tjanster-datapaket.html



Sen vet jag inte om Satio är den bästa telefonen, finns nog andra som är bättre val.

2010-03-07 @ 16:39:32
Postat av: Jennie

Haha vilka härliga bilder från igår! Helt underbart! Jag hade verkligen jätte roligt igår, hoppas att ni också hade det :) Herre gud det var ju skit länge sen vi var med varandra, inte okej. Jag vill träffas oftare :)

2010-03-07 @ 17:17:24
URL: http://sweeetcherries.blogg.se/
Postat av: ida

tycker vi får ta nån trevlig vin kväll bara massa tjejer snart :) mycket trevlig på nivå i helgen ju hehe..

2010-03-11 @ 01:36:54
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0