21års partaj

I lördags så hade jag lite förfest hemma för att sedan gå ut! Det blev en mycket trevlig kväll måste jag säga!
Fick också jätte fina presenter! Fick Rosti Mepal skålar och ett par fina örhängen av Jennie, tack vännen, jag blev JÄTTE glad!
Av Angelica och Robin fick jag ett sjukt snyggt halsband och fräckt armband som jag senare bar på kvällen. Tack Tack, du vet precis vad som passar mig Angelica! :)

Och det blev mycket dnas på kvällen som slutade på Parken.
Tack ALLA som var med och förgyllde min dag, ni är underbara!!







Over and out / Ellie

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gumman, tack för allt!

Vi får träffas snart igen!

2010-03-29 @ 21:06:59
URL: http://zoas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0