Student, MMA, 2a Långgatan och Spindlar!!

I fredags så tog min underbara vän Angelica studenten, så vi var först hemma hos henne och åt gott och drack gott. Sen drog vi med henne på studentfesten som var på BLVD. Det blev en mycket trevlig kväll och vi dansade jätte mycket, hade till och med sår som blödde på fötterna :D




Min fina flicka!  Helt underbar!











Hon fick så mycket som 14 st Marimekko skålar. Plus en jätte stor!
:)

Time to go out!











Underbar kväll. Och jag vet att Angelica fick en bra kväll också! :)



i Lördags så tävlade Krille och Jimmy. MMA är det de tävlar i, och för er som inte vet vad det är så är det en kampsport, Mixed Martial Arts. Tyvärr så åkte båda ut i första matchen men jag tycker att de var hur duktiga som helst!!


Jag och Jessica tog oss en go fika innan.
Is-chai är något av det godaste






Krille kör hårt!!




Och sen var det Jimmys tur



Kramkalas!


min snygging och hans blåtira!



Sen var vi också på 2a Långgatan och kollade på allt som hände där. Dock så hade jag råkat ändra inställningarna på min kamera så jag tog bara i RAW-format, vilket betyder att jag inte kan kolla på bilderna på datorn utan att ha ett speciellt program, får fixa det!



Söndagen spenderade vi på mitt sommarställe i Hästevik. Vi städade och fikade. Plockade ut fåglar ur skorstenen och kollade på ÄCKLIGA spindlar.

Och eftersom att jag inte såg att inställningen var ändrad på kameran så kan jag inte lägga upp alla fina bilder som jag tog på dagen. Har bara bilder på fågeln och spindlarna, men jag vet ärligt inte om jag pallar att lägga upp dem ens.
Är ju så fruktansvärt rädd för spindlar att jag nästan började gråta när jag såg de på den lilla bildskärmen i kameran. Men nu ska jag vara stark att trycka upp de här och kolla på dem VARJE dag. Får se hur det går.
för övrigt så är det ett spindel-bo i källaren på landet, och jag har inte vågat mig ner där på många år. Till och med Kristoffer tyckte att dessa spindlarna är skit läbbiga. USCH!!



En Karp-unge som bodde i våran skorsten.

Usch jag fattar inte ens hur jag pallade detta! Nu mår jag svin dåligt och har ont i magen!! kommer drömma om dessa j*vla spindlarna inatt.

 


det kryper i hela kroppen på mig

 

/ ellie ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0