Plantera och lyssna på go låt

Aerosmith - Dream On

 

Idag begav jag mig till blomsterlandet för att köpa blompinnar till mina fina Orkidé som tyvärr har fått sig några stötar (vad jag tror iaf, jag vet inte när det hände men det ser ut som att någon har kommit emot den) och böjt några kvistar. :( Är så ledsen för den är sååå himla fin. Har ju fått den av syrran med familj som inflyttningsblomma. Jag tror tyvärr inte att de 2 st kvistarna som är skadade kommer att klara sig :( Usch.

 

Men när jag var där i affären så kunde jag ju inte motstå att köpa en fin blomma/kaktus/suckulent + kruka att ha i köket. Har verkligen fått upp ögonen för det här med blommor. Men det är ju inte så konstigt när syrran är Florist och mamma är blomgalen :)

 

Innan jag började att plantera

Planterad i krukan, dags för dekoration

Detta blev resultatet, rätt så nöjd faktiskt. Ska dock köpa några mer lila kulor

 

/ ellie ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0