Midsommar

Åh vad jag längtar tills på Torsdag!!

I år så blir det återigen midsommarfirande på Lyr. Med underbara vänner.
I år så ska våra kära kärra vänner Jimmy och Jessica följa med, självklart så ska Alissa också hänga på att fira sin första midsommar!

Sen så ska min kära vän Sten och hans "roommate" Pat hänga på. Sen kommer Krilles kusin Erling också vara med och några från Lyr. Kommer bli hur kul som helst! Längtar verkligen!

Är så himla roligt att man får ha med sig sina nära och kära och fira midsommar med dem, bättre kan det inte bli!



Lyr (paradiset)





Dags att skriva lista om vad som ska inhandlas inför midsommar. Blir nog att vi sitter nere i sjöboden och käkar, mycket mysigare där och bra med plats.


/ ellie ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica (Alissas mamma)

Åhhh så fint det är på bilderna...längtar! Ska bli så himla kul att fira med er :)



Jag har inte svarat på ditt sms än, men jag har fått det. Knytkalas låter verkligen super :) Finns det mikro?? Tänkte på hur man ska värma Alissas välling och mat...



KRAM på dig!

2010-06-21 @ 22:33:57
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0