Länge sedan

Ja nu var det ett tag sen man bloggade igen. Jag fattar inte varför jag aldrig har tid längre?! Man ska tvätta och städa och laga mat och massa annat. haha men så är det ju. Mest av allt så har vi gäster här, och det älskar jag, alltid roligt när någon hälsar på!

Vi hade en mycket trevlig helg denna som var nu. I Lördags så hade Leia namngivningskalas. Alltid lika kul med sådana tillställningar. Och toppen av allt så blev jag fadder ännu en gång! Helt underbart att min bror och Linda ville att jag skulle bli fadder för Leia.

Självklart så blev jag väldigt rörd när de frågade mig, det är ju ett underbart ansvar man får. Och jag har ju redan ett underbart fadderbarn, Alissa, så detta känns som dubbel lycka!

Jag kommer att ta hand om Leia så bra jag bara kan. Hon är en helt underbar liten tjej som man bara vill ge en massa kärlek till! Nu får hon ta att kalla mig Fadder-Faster Elin, hihi.


 

Tack för en underbar dag!

 

/ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0