Väggmålning.

Snälla jag behöver lite hjälp. Det är så att jag skulle vilja ha en väggmålning på en väg i hallen/köket.
Jag har suttit och kollat runt på nätet hur länge som helst men hittar inget som faller mig i smaken. Helst så vill jag har något som ingen annan har, typ något man målat själv, eller någon annan.

Har ni några förslag på vad man kan hitta på för att väggen ska bli lite roligare, vill liva upp vardagen lite med färg!!

Några hemsidor där man kan hitta inspiration kanske??


Jag tror inte att Kristoffer hade haft något emot att ha denna på väggen hihi





Snygg eller ful? Jag tyckte den va rätt cool


/ ellie

Kommentarer
Postat av: Lennart

Du kan väl måla en massa spindlar på väggen så du känner dig hemma.



Annars kan du skriva det som står på kylskåpet på landet Hakona Ma Tata (vet inte om det var du eller Annie som ritade det)

2010-07-02 @ 10:57:49
Postat av: elin

spindlar är väl inte riktigt min grej. :) hakuna matata var en väldigt bra idé! Det är min basketkompis annie som målat den.

2010-07-02 @ 11:59:12
URL: http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0