Sommrigt fräscht

Igår så var jag iväg och fixade mina naglar nu inför semestern. Gjorde akrylnaglar och de håller i sig i ungefär 3 veckor (beroende på hur fort mina naglar växer). Kände att jag behövde piffa upp mig lite.

Jag blev också hur nöjd som helst.


Innan

 

Efter

 

Vad tycks?

 


Just nu så står Krille och lagar lite mat till mig. Sen ska vi nog kolla med Jimmy och Jessica om vi får komma upp och kolla hur de fått det. Vi åker ju till Jönköping imorgon och kommer inte hem förens på måndag.

 

Jönköping kommer att bli en bra start på SEMESTERN!!! Känns hur skönt som helst att det äntligen är semester.

Ska försöka att uppdatera så fort jag kan.

 

Kram

/ellie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0