Senaste tiden

Ja nu va det ett tag sen igen som jag bloggade. Har väl hänt en del roligt senaste tiden.

  • Först har jag vart och bowlat tillsammans med Sten, Pat, Eric och några mer. Trevligt. Sammanfattar det med lite bilder:



  • Sen så var vi hemma hos Sten och Pat en kväll också, drack lite vin, hade lite frågesport och spelade Wii. Lite bilder från det kommer här:





  • I lördags var vi först på svenska mässan och kollade på söta hundar. Riktigt sugen blir man!! Kanske blir en liten bullterrier snart? De är så himla fina och underbara.


  • Efter hundmässan så åkte vi hem och förberedde oss för utgång. Det var dags för King ó Klubs på Kontiki. Grymaste RockaBilly klubben! Sista gången som klubben var, och vi hade verkligen skit roligt.
    Innan vi åkte sit så var vi hemma hos krille och för krökade lite. Körde också en rolig lek (som vi fick influens från Inglorious Bastards).




  • Igår så var vi och kollade på Snabba Cash. Exklusiv Smygpremiär, Europa Premiär. Krille fick nämnligen 2 st biljetter av mig i julklapp. Det var väldigt roligt faktiskt. Innan bion så stor regissören och några mer och pratade om filmen och sen så kom skådespelarna som spelar huvudpersonerna i filmen; Joel Kinnaman, Matias padin Varela och Dragomir Mrsic. Och jag var nöjd med att bara få se Joel :D Mumms. Filmen i sig var väl sådär, hade väntat mig något mycket bättre. Men jag tror att om man inte har läst boken så kommer man nog tycka att den är jätte bra. Det var en bra film som var bra gjord, men boken är soppas bra så man kan knappt göra en bra film på den. Men det är en film som är lätt värt att kolla på. Och har du inte redan läst böckerna så är det på tiden!

 

/ Ellie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0