Önskelista

Jag tänkte att jag skulle lägga upp en önskelista här inför min födelsedag :D Jag vet att det är lite tidigt än men det är lika bra att börja i tid för jag glömmer alltid av en massa grejer som jag vill önska mig.

  • Först så önskar jag mig en ring från Thomas Sabo. Eftersom att den kostar en del så önskar jag mig väldigt gärna ett bidrag till den :)

  • Man kan ju aldrig få för mycket av klockor, eller? :) jag önskar mig en sjukt snygg Lila Adidas klocka i deras modell Candy. Hade blivit fruktansvärt glad att få bära den på min arm :)

  • En biljett till årets Pier Pressure hade vart kul att få. The Sounds ska nämnligen spela där och det hade ju vart kul att se dom, eller rättare sagt jätte kul!


  • Margrethe skålar från Rosti Mepal önskar jag mig också. Helst Lime gröna, i alla möjliga storlekar.

  • Glas är något man behöver när man ska flytta hemifrån. Och jag har börjat att samla på 2 sorters glas från iittala. (Båda finns på freeport)
Gråa Aino Aalto glas, 22cl, 4st

Gråa Kartio glas, 40cl, 4st

 

  • Det fattas några delar till min höganäs service som skulle vara bra att ha.
Svarta trekantiga assieter, 4 st
Svarta collection muggar 20cl, 6st

  • Mine glas från Kosta Boda har jag samlat på ett tag och jag har 10 st. Men jag tror att jag ska önska mig några till. De färgerna jag inte har är: Light Blue, Light Pink, Beige och Moss-green.



  • En berlock till mitt arband önskar jag mig med, en döskalle.

  • Lite kläder som hade vart kul att få. :) allt från Gina Tricot





Efterhand så kommer jag att fylla på lite mer. :)

/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej sötis!

Vilken fin lista du har gjort :)

Rosti skålarna är jättefina, vi har 3st och dom är verkligen skitbra. Och den randiga tröjan från GT har jag med...SKITSNYGG!

Gud, va kul det är att ni ska flytta hit, det blir många promenixer ner till er i sommar :D

Kraaam!

2010-02-18 @ 23:18:29
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej gummsan. Ja dom är jätte fina och hoppas vi kan få några stycken, men dom är ju rätt dyra dock :(

jasså du har den? hehe bra smak ;)

Det ska verkligen bli hur kul som helst!! Jag längtar så! kram

2010-02-19 @ 16:51:24
URL: http://ellielack.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jävlar, du har rätt. Thomas Sabo ringen är grymt snygg!



Puss

2010-03-18 @ 12:57:22
URL: http://zoas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0