Åre Imorgon!!

Jaa jag tänkte att jag skulle hinna blogga lite innan jag packar klart min väska för ikväll. Då är det dags att åka till skidbackarna! Åre here we come. Som jag har längtat och nu äntligen ska man få åka lite skidor. Men eftersom att vi har soppas mycket snö här hemma så längtar man inte riktigt lika mycket till snön, men snö är alltid underbart.
After skin drar också en del faktiskt och varm choklad i backen och en kall go öl i bastun. Ja det ska helt enkelt bli jätte kul att åka.
Jag undrar dock hur resan dit kommer att bli, minst 14 timmar i bil? Jag lär ju vara trött och sliten när man kommer upp. Kanske inte den roligaste vägen att åka heller, snö träd snö träd snö träd åhh ett hus snö träd snö träd snö. :)

Idag är schemat fullspäckat.
  • Upp och packa väskorna
  • Åka och hämta minibussen på Toyota
  • Åka till systemet och handla massa gott
  • Åka hem till pappa och hämta några grejer
  • Åka till stan och köpa en dermalogica kräm
  • Åka till 4 Gott och handla godis
  • Åka och handla matsäck
  • Åka till Kungälv och hämta upp sten och kanske hyra skidor
  • Äta något bör vi nog också göra
  • Sen ska vi försöka att sova lite innan vi åker
Ja, det kan bli en hektiskt dag!

Idag så firar jag och Kristoffer 1årig förlovningsdag!! Eftersom vi inte hinner fira det idag så var vi på bio igår och myste lite. Vi kollade på Avatar. Sjukt bra film! Älskar den. Grät några gånger under filmen och skrattade en del. Har du inte sett den så gör det!! Krille fick också en väldigt fin morgonrock av mig som han tyckte om. Lyckat köp måste jag säga.

I torsdags så köpte jag ett par nya skor. Åh vad jag tycker om dem. Ett par boots som jag har velat ha så länge men vart lite snål för att köpa, de kostar ändå 1200. Men nu gick ett par av de skorna som jag använder mycket sönder så jag tyckte att det var dags att köpa dem. Bilder kommer upp sen.

Vi ska också bjuda på en lägenhet på tisdag! Så vi får hålla oss nyktra den dagen, hoppas verkligen att vi får den!!



Lite blandade bilder





Får väl se om jag har någon tid över i Åre för att blogga.
Ha det så bra

/ Ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0