Ögonvärk!

Hej på er alla.
Först måste jag säga att jag är så sjukt glad att det snart är jul! Allt är så himla mysigt.
Dock har jag väldigt ont i mina ögon!
För ca 3 veckor sen fick jag en vagel som gjorde så fruktansvärt ont. varje gång man blinkade så sved det och jag kunde inte få i mina linser så fick ha glasögon istället. Sen dess har dessa små vaglar kommit och gått. Ögonen känns mest ömma hela tiden. :( Känner mig riktigt trött på det och vill inte ha ont i mina ögon. Undrar vad detta beror på, att det inte går över?

Nästa vecka är det Jul! Jag och Krille är lediga onsdag och torsdag och det känns skönt. Då ska jag koka julskinka, göra julgodis, slå in de sista julklapparna och bara mysa. Älskar detta!


Sen tror jag nog att vi har världens sötaste tomte hemma hos oss!


Vet att det är en del som läser min blogg nu, tycker det är dags att ni kommenterar lite :)
Då skulle jag bli jätte glad! Kram på er.

/ ellie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0