Fundersam

Nu känner jag att det verkligen är dags att skaffa sig en ny telefon.
Och de flesta som känner mig vet att jag alltid vart emot iPhone, MEN man får faktiskt ändra sig.
Sen har alla jag känner som har iPhone vart sjukt nöjda.

I vilket fall som helst så är det en grymt bra deal som jag funderar på att ta. Just nu har jag tele2 men har funderat ett tag på att byta till Telenor och skaffa ett abonnemang där man får ringa, messa och surfa hur mycket man vill för 699:-. Och nu får man en iPhone 4 på köpet om man tecknar i 24 månader.

Låter inte detta toppen?
Någon som har erfarenhet om denna telefonen?
Någon som har erfarenhet av Telenor?



/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jonas

Elin, Elin, Elin... Vad är det jag alltid har sagt?! ;) Sa ju att du skulle komma över till den ljusa sidan! iPhone 4 är skit bra! Telenor är skräp. Tre är också skräp. Det som gäller är halebop, telia eller tele2 kan nog funka. Köp köp! Den kommer i vitt snart har jag hört! ;)

2010-12-28 @ 20:33:24
Postat av: Linus

Nej!!!

Lås inte in dig på en Iphone i 2 år för det priset.

Köp en Android i stället. Mycket bättre!

:D

2010-12-29 @ 00:16:42
Postat av: Tele2

Hej Elin,



Vad roligt att du funderar på en iPhone, den telefonen har onekligen blivit mycket populär.



Jag vill passa på att informera dig om att vi har ett liknande erbjudande, nämligen Maxi Surf med en iPhone 4 16GB för 689:-/månad. Med Maxi Surf ingår 3000 fria minuter, 3000 fria SMS/MMS samt 10GB data (surfar du mer kommer de gå långsammare, du betalar dock inte mer). Du kan läsa mer här http://www.tele2.se/mobilabonnemang/iphone4-16gb.html



Om du har några frågor får du gärna maila mig!



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-12-29 @ 13:26:46
Postat av: Veronica

Hej Elin, jag har både Iphone 4 och telenor. Telefonenär grym, de säger att Telenor skall vara dyra men jag tycker de är bra!!!



Gott nytt år!



Hälsa Hinken



// Veronica

2010-12-30 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0