Helsingborg/Vallåkra 2010

I helgen så var vi nere i Skåne och spenderade våran helg. Mest för att kolla på alla snygga bilar men också för att umgås med trevligt folk och leva gott.

Vi åkte dit med Kristoffers "garage-kompisar" med respektive. Självklart är alla helt sjukt galna i bilar. Men det är roligt att alla har något gemensamt att prata om.

På fredagen så blev det att vi festade till det lite, hamnade på Harrys. Hade riktigt roligt och dansade hela natten lång! Hade dock inte med mig min kamera så det får bli lite kassa mobilbilder från kvällen:










På lördagen så tog vi en tripp lite Helsingör för att se livet lite från den danska sidan. :)
Blev också Harrys denna kvällen, men MYCKET lugnare. Åt gott och hade det trevligt.


Bodde på Grand Hotell mitt i stan, lyx!
Här kommer lite blandade bilder under dagen:

 

Killarna tyckte verkligen om när vi skulle kolla in alla skor i alla affärer! :)

 

Sen kom alla bilarna och lekte ute på gatan. :)

 

Grymt fet BMW

 

Musse

 

Drömmen!!

 

Coca-Cola bilen, fet!

 

 

 


På söndagen så drog vi in till Vallåkra-träffen. Mycket roliga bilar fanns där att kolla på, men inte mycket som man redan sett så det blev lite långtråkigt i slutet.

 

 

Texas feta 242a!

 

Sören skulle starta upp sin nya motor, Mustang V8. Låter jävligt gött kan jag lova.

 

Detta kan man kalla TIGHT, och riktigt cleant i bagaget!

 

Nostalgi från när man var liten och vi hade en sådan här bil (dock inte i närheten av denna)

 

Wempas pärla

 

 

Denna gillar jag skarpt. Sjuk breddning.

 

 

På vägen hem

 

 

Förhoppningsvis så är Krilles blåa pärla snart färdig så att vi kan få upp lite fina bilder på den med, LÄNGTAR!

 

/ ellie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0