Uppdatering

Hej hej. Jag har som vanligt inte riktigt haft tid med att blogga, så nu får jag sitta här framför idol och skriva lite.
I lördags så hade jag och Jennie lite tjejkväll hemma. Vi lagade GRYMT god mat måste jag säga! Kyckling med tomatpesto, fetaost, soltorkade tomater m.m. Jag har nog inte ätit så god mat på mycket länge. Efterrätten blev också en succé. Mango och annas i bitar med en sirapssås med kanel, farinsocker m.m. på, Sen in i ugnen och serverades med passions frukt och cream fresh med apelsin i. Mumma. Efter maten hade vi en trevlig stund med massa dricka. Sen blev det krogen med en del dans.

Idag så är det GREYS ANATHOMY. Jag har verkligen väntat på detta!! Typ sen det slutade. Så nu har vi bunkrat upp med Cola och godis för ännu en underbar säsong av min favorit serie.

Sen har jag vart och shoppat lite idag :D



En ny mascara



En röd läpp-penna



Matt nagellack, det längst till höger

Sen köpte jag ett par snygga leggings! :)

Längtar tills på Lördag, då händer något kul! Men det ska jag berätta om mer senare! hehe

Förresten så vann vi våran första bowlingmatch i måndags!! :D sjukt kul faktiskt.


Hoppas inte det tar lika lång tid tills nästa gång jag skriver, måste skärpa mig.

Kram
/ ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu blev jag lite nyfiken på vad du ska göra för kul på lördag...hehe ;)

2009-10-01 @ 12:57:15
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: Nadia

2009-10-03 @ 11:51:58
URL: http://fortes.blogg.se/
Postat av: Nadia

Oj blev en tom kommentar haha! Ville bara tacka igen för en mysig tjejkväll, finns lite bilder på min blogg resten kommer upp på face sen haha :)

2009-10-03 @ 11:52:59
URL: http://fortes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0