Rolig helg.

Nu kommer en uppdatering på vad som har hänt i helgen, och det är en del :).
I Fredags så åkte jag direkt till Frölunda Torg efter jobbet för att köpa en present till Jennie, blev ett sött, svart, partylinne. Efter det bar det av hemmåt för att göra ordning mig inför kvällens firande.

Vi åkte till Kontiki för att möta Jennie och co där. Väldigt trevligt ställe! Där satt vi ett tag och drack en del. hade jätte roligt. Sen drog vi vidare till Gretas haha. Men på vägen dit hände det roligaste. Vi satt på vagnen och skulle åka in till stan, då kommer spårvagnschaffören ut och säger till oss att vara tysta, vi fattade ingenting. Då sa hon att hon inte tänkte åka fören vi var tysta. Vi bara skrattade, det va ju fan fredagkväll, varför skulle vi vara tysta? Vi tyckte att hon skulle skaffa sig ett nytt jobb. :) men efter ett tag så blev vi tysta och hon körde. Sen var vi tvungna att vara tysta på varje hållplats för att hon skulle köra vidare. Jävla surkärring!!! haha.
På Gretas hade vi jätte roligt och dansade hela natten lång!!

Dagens outfit



Bilder från i Fredags





Igår (Lördags) så blev det en heldag i sängen!! Var en del bakis får jag säga.
Men det bästa av allt, KÖPTE BILJETTER TILL RISE AGAINST! Jag är hur lycklig som helst, vet inte var jag ska ta vägen. :D längtar verkligen nu!
Efter att jag vaknat till vid typ 17.00 så var det dax att gå upp och åka till nästa fest. Sten skulle nämnligen ha partey hemma. Det va riktigt kul faktiskt, även om man var rätt seg. Blev en del fylla och tatueringar :)

Bilder från i Lördags


Idag så har det vart en slappdag med storhandling, städ och tvätt. :) Snart blir det mat!


/ Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken partyhelg :P Fin du var på korten, gillar din frisyr =)



Kram kram

2009-09-06 @ 22:12:33
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mysig helg gumman!



Har du köpt biljetter till rise against? redan? :O

2009-09-07 @ 10:09:44
URL: http://zoas.blogg.se/
Postat av: ida

åh vilka fina bilder, och gö fin blogg ju, nu ska jag börja följa din blogg :))

2009-09-07 @ 12:02:22
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Nadia

åhh nu hitta jag dej, fin bild och en najs kväll! :) hoppas vi ses snart igen :D

2009-09-14 @ 13:01:36
URL: http://fortes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0