River Café

Igår så var Jag, Krille, Angelica, Pappa och Ulla på Afterwork på River Café.
För er som inte vet så jobbar min systers sambo Christian där som kock och kökschef. I vanliga fall så är det en lyxigare restaurang men på fredagar så har de den bästa Afterworken man kan hitta. Det har blivit väldigt populärt och igår var det 70 pers som hade bokat bord, så de som kom som inte hade bokat något bord hade lite utur.
Det är verkligen världens mysigaste stället precis vid vattnet, men den bästa utsikten någonsin!
Maten, som Chrsitian och hans kollegor står och lagar, kostar 99 kr, då får man äta hur mycket man vill av VÄLDIGT god mat. Jag var så himla nöjd igår!
Sen är det afterwork-priser i baren till kl 20.00.

Sen till det roligaste på kvällen, Music-quiz. Kl 18.00 så kommer 2 st person som drar igång hela restaurangen med sina frågor och låtar, sjukt kul!
Nu har jag gjort lite reklam för River Café, har ni inte vart där, Gå dit!!

Lite bilder från förra helgen





nu är den jätte seg på att ladda upp bilder så får lägga upp mer sen.

Kram
/ Ellie 

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHA! Fan va ful Jimmpa är på kortet...haha my gaaad vad ja garva när jag såg det.

2009-09-26 @ 22:18:50
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: Krille

ja de va jätte trevligt :D älskar dig puss

2009-09-26 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0