Paramore

Japp. Nu har jag varit överlycklig för att JAG ska få se Rise Against ett tag nu och jag längtar något fruktansvärt! (för er som inte fattar så har jag älskat de här bandet, hmm, väldigt länge! Och jag hade tänkt att åka till England eller Tyskland nästa år för att se dem, men så kommer dem till Sverige, sjukt!)

Så kommer en annan mycket god nyhet idag: PARAMORE kommer till Stockholm den 30e November!! Jag vet inte var jag ska ta vägen, de två banden som jag verkligen vill se kommer till Stockhom, med bara 1 månads mellanrum. Jag ringde Sten direkt, dax att sitta med luren i örat när dom släpper biljetterna, för jag är säker på att de kommer att ta slut väldigt fort. :D

Elin Är Lycklig!





/ Ellie ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0