Mer symptom och superhjälte

Japp, idag mår jag bara värre. Har nu också fått hosta och ont i bihålen. Tillråga på allt så har jag fått nageltrång :( det var ingen rolig dag på jobbet. Jag mår bara sämre och sämre och jag vill inte vara sjuk. Jag måste verkligen jobba imorgon men jag känner mig verkligen inte bra. Får se hur jag känner mig imorgon.

Men jag fick iaf 2 överraskningar idag. Först så kom Kristoffer hem med två filmer till mig som han köpt. De 2 sista filmerna i Pirates of the Caribbien triologin. Jag blev jätte glad för att jag älskar dessa filmer.

Sen så ska jag berätta en liten händelse som inträffade i sommras. Jag hjälpte ett par från Stockholm. Deras bil blev nämligen påkörd av bussen jag åkte i påväg hem från jobbet. Jag hjälpte dem att vara vittne när polisen kom, sen åkte jag med dem till en verkstad för att dra ut deras bakskärm. De skulle nämnligen på bilsemester i Europa och deras färja gick 1 timma efter att allt inträffade. Jag åkte därefter med dem och visade vägen till Stena i Majorna. De hann med nöd och näppe med färjan till Tyskland. De var jätte tacksamma för all hjälp.
Så idag fick jag hämta ut ett brev på posten, ett tackkort där det stog att jag var deras Superhjälte, utan mig skulle de få en riktig skitsemester. Jag fick också 500kr som tack. Man känner sig verkligen glad när man har hjälpt några helt okända människor och att de verkligen uppskattar det man gjort. :) Blir så himla glad, detta gjorde min dag!

Nu ska jag krypa ner under täcket igen, har legat här sen jag kom hem ungefär, förutom när Krille kom med god Kebab till mig! Mums :) Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon.

Sjukling

/ Ellie

Kommentarer
Postat av: ida

typiskt att du är sjuk, hörde ju nått om tjejkväll från jennie, hade vart så trevligt.

Gud vad gulligt det där med pengarna, sånt kan verkligen göra ens dag utan problem, ibland är det bra att vara snäll mot främlingar ;D

2009-09-11 @ 00:05:08
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Krille

tur att jag vet vad du gillar! får se sista filmen ikväll då =)

2009-09-11 @ 13:10:43
URL: http://ellielack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0