Hemma idag

Japp, idag så fick jag faktiskt stanna hemma, feber i morse. Inte så bra. Och jag som skulle ha en mysig tjejkväll imorgon hade jag tänkt :( inget blir som man tänkt sig. Jag ville verkligen ordna något roligt för mina tjejer, vi får helt enkelt boka en annan dag! okej? Idag blir det väl att ligga hemma i sängen och tråka sig.

Men en sak är iaf JÄTTE bra. Har köpt biljetter till Paramore i Sthlm!!
Yes, Yes, Yes!! Köpte till mig, sten och krille. Kommer bli en till grym resa till Stockholm. Antagligen ska Robert med också, kanske Jennie :) Jag blir så himla glad när jag får gå på mina konserter, det är det jag lever för typ!! :D



Sen är det ett litet problem med Rise Against.
Vi Har en plats i bilen, och en biljett över till dem. 30 Oktober, sthlm. 300:-
Någon som vill hänga på? Kommer bli en sjukt bra upplevelse!!

Hör bara av dig om du vill hänga på


Nu ska jag gå upp och äta något, sen lägga mig och kolla på någon film
Skriver mer senare.

/ Ellie ♥



Kommentarer
Postat av: Krille

jaha de var ju bra att du fick tag i biljetter då =) så du kan vara lite glad när du är sjuk!! bli frisk nu älskling!! vill inte bli sjuk ju!! puss & kram

2009-09-11 @ 13:13:42
URL: http://ellielack.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gumman! Javisst, det ska verkligen bli kul att ni kommer =) Baribie och Jimmys jobbarkompis med flickvän kommer oxå. Så får vi blanda drinkar, wiie =)



Åhh jobbigt å vara sjuk :( Så trökigt! Du får krya på dig och mysa med Krille hela helgen ;)

Kram kram!

2009-09-11 @ 17:45:27
URL: http://kackisen.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag har en kompis som vill följa med om platsen fortfarande är ledig och om det är okej för dig :)

2009-09-20 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0