Dålig uppdatering!!

Japp, nu har det gått en hel vecka utan något bloggande. Jag har haft fullt upp hela veckan så här kommer nu en liten uppdatering på det roliga som hänt i mitt liv.

I Tisdags så var jag hos frissan. Färgade blonda slingor och toppade håret. Vill ha det långt igen så nu blir det att toppa det ofta. Mitt hår är sjukt segt på att växa. Sen så har jag funderat MYCKET länge på att färga håret brunt, jag tycker att det är så tråkigt med mitt blonda hår, även om jag älskar det. Sen vågar jag inte färga det brunt eftersom det kommer vara sjukt svårt att få tillbaks mitt riktigt blonda hår igen. Någon gång så kanske jag kan sluta att vara en fegis.

Sen ringde Angelica mig när jag var på väg till frissan och berättade en sjuk grej:
- Hej gumman, jag har en rolig sak att berätta.
- hej hej, jaha?
- Jo, jag har anmält dig som modell för en modevisning.
- VA?!?! Vad sa du att du hade gjort?
- Jo vi ska gå på modevisning nästa lördag och du får inte säga nej.
- Men va?? Såhär kan du ju inte göra!!

Sen fortsatte denna konversationen en lååång stund. Men till sist så fick hon mig att säga ja och anledningen var att det är i en annan stad och att detta är en gång i livet det händer typ. Vad har jag att gå miste om?
Ja så på lördag är det dax för min första modevisning. Och om jag får säga det själv så lär det bli den sista haha.


Onsdagen
stannade jag kvar på jobbet lite, och med Tommys hjälp så fixade vi till mammas stötfångare så att bilen är fin nu när hon ska sälja den.
Torsdagen spenderade jag mest med Jennie på café i stan. Alltid lika roligt att träffa henne, vi har alltid mycket att prata om!!

Nu till den underbara Fredagen. Vi var hemma hos Jimmy och Jessica för att fira att Jessica skulle fylla 24 år på lördagen. Vi hade det jätte trevligt och blandade massa goa drinkar bl a. Vi fick också en sjukt god uppdukning av massa ostar, kex, vindruvor och korv. Vi hade en jätte trevlig kväll som vi hoppas kan göra om igen.

Tidigt på Lördag åkte vi till Lyr. Vi hade den mysigaste kvällen på jätte länge.
Hela familjen Borén (Kristoffers moster med man och hans kusiner), Ingela (Kristoffers mamma), Kristoffer och jag satt nere i sjöboden och hade en liten kräftskiva! Åt gott och sjöng en massa snappsvisor. Sen gick det över i en massa klassiska låtar som Brevet från kolonin hehe.
Himlen var så stjärnklar!! jag ha nog aldrig sett så många stjärnor. Sen var det mareld. Hela sommaren har jag pratat om att jag vill se mareld, och denna kvällen fick jag det. Sjukt fint och mysigt var det.
Bilder från helgen kommer upp lite senare när jag har lite tid över.

Nu ska jag krypa ner brevid plutten som ligger och ser mysig ut. jag lovar att jag ska uppdatera bättre denna veckan. Händer ju en del denna veckan också.

Många kramar
/ Ellie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0